На даному заході представники громадських організацій, членів громадських рад при місцевих органах влади, журналісти ЗМІ м.Тернополя вдосконалювали свої знання. Тренер Віталій Мороз(Інтерньюз-Україна) представив навчальних модулі: "Політики епохи Веб 2.0. Нові можливості для комунікації та контролю з боку громадян", "Грамотне ведення Facebook для висвітлення тематики діяльності" та "Додаткові можливості проведення моніторингу діяльності депутатів з допомогою інструментів нових медіа". Це дозволило відвідувачам ширше глянути на можливості соціальних мереж, дізнатись новинки веб 2.0.
Практичний блок тренінгу представляв Володимир Ханас . Він ознайомив учасників з кращими практиками проведення кампаній громадського моніторингу в Україні на прикладі проекту "Обіцянки-цяцянки".
У роботі тренінгу взяла участь член правління ТМГО "Тернопіль-Тираспіль" Ольга Мазаєва
У роботі тренінгу взяла участь член правління ТМГО "Тернопіль-Тираспіль" Ольга Мазаєва
0 Response to 'Нові медіа - інструмент моніторингу'
Дописати коментар