Питання витрачання коштів
платників податків органами державної влади чи місцевого самоврядування чітко регулюються Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 2 Закону визначено, що коли вартість предмета закупівлі товару чи послуги дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень то повинні відбуватись відкриті торги.
З метою забезпечення прозорості
та відкритості закупівель, формування конкурентного середовища та запобігання
проявам корупції і зловживання службовим становищем Тернопільським міським
Головою Надалом С. В. у 2016 році було прийнято розпорядження
«Про здійснення допорогових закупівель».
Ним передбачно: «2.1. Положення
застосовується Замовником у разі проведення відбору постачальника товару
(товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням
Системи для всіх закупівель товарів, робіт і
послуг, які здійснюються за кошти міського бюджету за
умови, що річна вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень (П’ятдесят тисяч
гривень) та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому
частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Це рішення, яке мало б
теоретично економити наші гроші.
Але…
Як бачимо з даних ресурсу e-data Управління сім`ї, молодіжної політики і
спорту Тернопільської міської ради виплатило протягом місяця по двох договорах з ФОП Українець І.Б суму 202234,00 (двісті дві
тисячі двісті тридцять чотири гривні.) .
На нашу думку він умисно
порушив вимоги частини 7 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою
уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».
Згідно даних,
що розміщенні на сайті https://prozorro.gov.ua
21 квітня та 15 червня цього року Управлінням було укладено договори з ФОП
Українець І. Б на суми 175588, 00 грн та 131716, 00 грн відповідно з одним і тим же предметом закупвілі - нерегулярні пасажирські перевезення..
Доступ за посиланнями:
Тобто закупівля
транспортних послуг Управлінням була розбита на договори менше 200 000 грн,
щоб уникнути проведення закупівлі через відкриті торги
Згідно Положення про Управління,
персональну відповідальність за закупівлі несе Начальник Управління
Надіємося, що Національна
Поліція і Державна аудиторська служба пояснять Крутю Миколі Миколайовичу вимоги
статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Сподіваємось, що після цього до наших грошей вони
будуть ставитись більш відповідально.
Продовження статті: Тернопільський чиновник ігнорує законодавство про держзакупівлі ч.2
Продовження статті: Тернопільський чиновник ігнорує законодавство про держзакупівлі ч.2
Матеріал підготовлено в рамках Всеукраїнського руху проти політичної корупції "Під контролем"
0 Response to 'Тернопільський чиновник ігнорує законодавство про держзакупівлі'
Дописати коментар